Potřebujete poradit s nastavením, či jen hledáte nové informace? Jste na správném místě.
Víte, že... můžete nejen telefonem vyhledat tracker, ale také naopak trackerem prozvonit telefon?
Ujistěte se, že máte v telefonu i pro aplikaci zapnuté lokalizační služby. Pokud tomu tak není, SMILE se nedokáže k aplikaci připojit.
V záložce “Mé zařízení” vyberte SMILE, který chcete nastavit. Dále v záložce Funkce klikněte na „Zapnout senzor pohybu“. Poté na ikonu nastavení v pravém horním rohu. V sekci ALARM povolte “Při pohybu”, níže v nastavení NOTIFIKACE TELEFONU povolte “Když se SMILE pohne” a poté nastavte “Úroveň citlivosti.
Aplikace SMILE si bere údaje o poloze přímo z telefonu. Přesnost ovlivňuje zejména síla signálu GPS a okolní prostředí. Pokud SMILE ukazuje polohu o několik metrů vedle, nejedná se o chybu, či vadu.
V aplikaci si můžete nastavit různé zóny, kde nechcete být trackerem SMILE rušení. V nastavení klikněte na „Spravovat bezpečné zóny“ a dále si nastavte, zda má být zóna a její velikost určena dosahem WI-FI, konkrétní adresou, nebo lokací a jejím okolí.
Ano, aplikace musí stále běžet na pozadí, aby mohla s trackerem SMILE stále spolupracovat.
V případě, že máte přístup k účtu ke kterému je SMILE tracker připojen, na hlavní stránce aplikaci vyberete příslušný tracker, který chcete odstranit, dále kliknete na ikonu nastavení v pravém horním rohu a z nabídky vyberete tlačítko „odstranit zařízení“. V případě, že již k účtu přístup nemáte, kontaktujte naši podporu. K žádosti od odpojení trackeru připojte jeho unikátní ID, které naleznete na témže místě v nastavení.
SMILE párujte vždy pouze přes aplikaci FIXED Smart. V takovém případě není žádné heslo potřeba.
V aplikaci vyberte SMILE, který chcete sdílet, následně klikněte na ikonu nastavení v pravém horním rohu. Dále zvolte možnost „Spravovat sdílení“. Zadejte email uživatele, se kterým chcete SMILE sdílet, vyberte období a klikněte na sdílet.
V aplikaci sekce „Mé zařízení“, klikněte a podržte SMILE a jednoduše ho přesuňte na požadovanou pozici v seznamu.
V aplikaci FIXED Smart sekce „Mé zařízení“ zvolte ikonu nastavení a následně vyberte možnost „Odeslat dotaz na podporu“. Tím se naší podpoře odešle Váš dotaz včetně požadovaného souboru diagnostiky. Do kolonky pro text prosím vždy podrobně popište, jaké máte s trackerem, či aplikací potíže.
Procento využití aplikace vždy závisí na porovnání s ostatními aplikacemi. Pokud nepoužíváte více jiné aplikace, SMILE opticky získá vetší procentuální využití oproti jiným aplikacím, z důvodu, že neustále běží na pozadí a je tedy častěji aktivní.
V případě pravidelného odpojování bývá povětšinou na vině samotný operační systém a je třeba upravit nastavení. V takovém případě se prosím informujte, zda je ve Vašem telefonu vše správně nastaveno. TIP: pokud pro Vás není Anglický Jazyk překážkou velmi dobré návody na nastavení naleznete na webu dontkillmyapp.com
Aplikace musí stále běžet, aby bylo možné mít SMILE neustále připojený a průběžně kontrolovat jeho polohu, či pohyb.
Pokud aplikaci dlouhou dobu nepoužíváte, je možné, že ji systém telefonu vyhodnotí jako neaktivní a ukončí ji. V takovém případě je potřeba v nastavení úspory baterie nastavit pro aplikaci SMILE výjimku, aby nedocházelo k samovolnému ukončování.
V aplikaci Smart klikněte na požadovaný senzor, následně na ikonu nastavení v pravém horním rohu a v sekci „Informace o zařízení“ naleznete ID, které bývá zpravidla ve tvaru XY:XY:XY:XY:XY:XY.
Pokud v sekci "Přidat zařízení" vyberete svůj vlastní telefon, přeměníte tím svůj telefon na další tracker. Můžete tedy skrze tuto možnost např. sdílet svou polohu s svými blízkými, bez použití samotného trackeru.
Pro správnou funkčnost aplikace je nutné, aby byl neustále zapnutý Bluetooth a aby aplikace stále běžela na pozadí. To má samozřejmě vliv na spotřebu baterie, nicméně jedině tak může mít aplikace neustále vaše věci "na očích".
Ujistěte se prosím, že máte starou aplikaci FIXED SMILE z telefonu odinstalovanou a zároveň povoleny polohové služby. V opačném případě aplikace nemá dostatečná práva, aby mohla fungovat správně. Je nám to moc líto, ale tento jev nedokážeme ze strany aplikace ovlivnit.
Ujistěte se prosím, že údaje zadáváte správně. Pokud ano a přihlášení se stále nedaří, kontaktujte prosím naši podporu, provedeme ruční resetování hesla.
V případě, že se vám nedaří provést reset hesla přímo z aplikace, kontaktujte prosím naši podporu. Provedeme resetování hesla ručně.
Nejprve zkontrolujte, zda není telefon v tichém režimu, nebo zda není ztlumený zvuk vyzvánění. Pokud je toto v pořádku ověřte, zda máte v nastavení práv aplikace aktivní “Povolení notifikací” Či povolené „Oznámení“. Zkontrolujte také funkčnost samotného trackeru, zda mechanické tlačítko reaguje na stisk blikáním diody, případně zvukovým signálem.
Tracker SMILE pípá v případě, že dojde k odpojení od telefonu, nebo když se pohybuje (pokud máte v nastavení zapnutý senzor pohybu). Nejprve zkontrolujte, zda Váš telefon neukončuje aplikaci SMILE např. z důvodu dlouhé nečinnosti. V takovém případě v nastavení baterie nastavte pro aplikaci výjimku, aby nedocházelo k samovolnému ukončování. Poté zkontrolujte správnost nastavení pohybového senzoru, případně nastavte bezpečné zóny, pokud nechcete být rušeni.
Psa, auto, či jiný předmět na dálku sledovat nelze. Polohu jiné osoby je možné sledovat skrze funkci sdílení za předpokladu, že také vlastní telefon.
Dosah Bluetooth technologie, přes kterou je SMILE připojený je udáván až 80 m v závislosti na okolním prostředí. Překážky mohou tento dosah výrazně zkracovat.
V zařízení se nachází baterie CR2032. Pro její výměnu opatrně SMILE rozevřete u otvoru na rohu trackeru a vyměňte baterii za novou. Dbejte opatrnosti, aby nedošlo k poškození vnitřní části senzoru.
Z technických důvodů byla funkce dálkové spouště fotoaparátu u aplikace FIXED Smart odstraněna.
Ačkoli naše aplikace nikterak neomezuje počet připojených Bluetooth zařízení, jejich počet bývá omezen samotným telefonem. Nejprve se prosím informujte, kolik zařízení je možné zároveň připojit na Vašem telefonu. V případě, že počet všech připojených zařízení těchto limitů nedosahuje, a přesto se nedaří připojit všechny trackery najednou, kontaktujte prosím naši podporu.
V případě pravidelného odpojování bývá povětšinou na vině samotný operační systém a je třeba upravit nastavení. V takovém případě se prosím informujte, zda je ve Vašem telefonu vše správně nastaveno. TIP: pokud pro Vás není Anglický Jazyk překážkou velmi dobré návody na nastavení naleznete na webu dontkillmyapp.com
Bezpečná zóna má stejnou funkci jako noční režim, s tím rozdílem, že se nevztahuje na časový úsek, ale na konkrétní lokalitu ve vámi určeném okruhu, nebo na konkrétní Wi-fi. Např. pokud nastavíte bezpečnou zónu na vaší domácí Wi-Fi, jakmile se k Wi-Fi připojíte, nebudete rušeni notifikacemi o připojení, či odpojení trackeru. U modelů SMILE a SMILE Motion se bezpečná zóna nevztahuje na zvukové upozornění samotného trackeru.
Pro vaše ID (email) nebylo nalezeno žádné zařízení. Prosím zadejte zařízení ručně
If you want to create new Fixed account, please go to Google Play or Apple App Store and download our Smart App (Name: Fixed Smart).